mero_81 inan aynı postu acmayı düşünüyordum gerçekten bak 3 aylık bebeği 8 kilo olabilir 10 kilo olabilir normal buna bir şey demem ama 3 aylık bebeğim 8 kilo sanki zayıf gibi diyorlar ya ya Allah aşkına dalga mı geçiyorsunuz yani bizim gibi bebeği zayıf olan anneler gerçekten o zaman çok üzülüyor benim oğlum gelişim geriliği ile doğdu şu an 9 buçuk aylık 7 kilo 750 gram biz ne yapalım o zaman sizin 3 aylık bebeğiniz bu kiloda beğenmiyorsunuz zayıf buluyorsunuz bizim neredeyse 10 aylık bebeğimiz bu kiloda biz ne yapalım o zaman gerçekten benim de bir arkadaşım var oğlu benim oğlumla arasında 3 ay var onun oğlu kilolu benim oğlum ortalama bir çocuk her görüşmemizde oğlum çok ağır oğlum çok kilolu oğlum çok iştahlı oğlum dombili dombili Allah akıl fikir versin gerçekten