mero_81 Kendilerini böyle tatmin ediyorlar ooo ne kadar kilolu bebek, çok iyi bakıyorsun diye takdir görme çabası bence çünkü bizim ülkede tek kriter kilo. Bebeğim doğdu daha 40’ı çıkmadan kaynanam bilmem kimin çocuğu nasıl şişman dedi. bebeğimden büyüktü o bebiş, meğer kilosu düşükmüş mamaya başlatmış doktor. Şimdi görümcemin çocuğu oldu habire aynı şeyi yapıyor. Onun babası iri erkek bebek. Eşim de ben de zayıf insanlarız. Ama sürekli karşılaştırıyor. o dedikçe ben üzülüyorum. Ben hep zayıf birisiydim (üniversiteden mezun olduğumda 40kiloydum) mama tarzı ilaç kullandım, diyetisyene gittim. Sağlıklıyım çok şükür ama sırf insanlar zayıfsın diyor diye bi sürü şey denedim. Benim yaşadıklarımı bebeğim yaşayacak diye korkuyorum.
Bu arada şimdi bebeğinin önde gitmesine, kilolu olmasına sevinenler çocuğuna iyilik değil kötülük yapıyor aslında. Sınıfımda bir öğrenci sınıf ortalamasının çok üstünde (1.sınıf 20 kilo).Bütün sınıf hatta okul uğraşıyor maalesef 😢 en son 23 Nisan kıyafeti olmadı ben şişmanım ya ondan olmadı dedi. Diyetisyene gidiyor.