Seher11 sarılık açısından 2 saatte bir uyandırıyorum ben. Doktorda 3 hafta önemli demişti ama o süre geçtikten sonra bırakamam heralde aç kaldığını falan düşünürüm. Şimdi de kendi asla uyanmıyor belki bıraksam sabaha kadar uyur hiç 2 saatin üzerinde denemedim ama çok zor uyanıyor. kendiliğinden uyanacağı günleri bekliyorum dört gözle