Oğlum şuan 8 günlük ve uyku nedir unutmuş haldeyim, çok güzel bi duygu ama bi o kadar da zor.. ne zamana kadar uykusuz yaşayabilirim diye düşünüyorum evet Allah dayanma gücü veriyor ama bazen kaldıramıyorum ya 4 saatçik kesintisiz uyumak istiyorum en azından. 2 saatte bir emzirmek için uyanmak çok zor ne zamana kadar böyle devam edecek 😢