birerkekbirkizannesii Ballikizim99 Allah razı olsun inşallah annelik tamamen delilik diye boşa dememişler
BeyzaKeles birerkekbirkizannesii her çocuk farklı kıyaslayarak kendinize eziyet edersiniz 3 aylık çocuktan çok birşey beklememek lazım kızım 4 aylık yeni yeni tutuyor elinde
busrasya23 birerkekbirkizannesii bebeğinizin gelişimi gayet iyi bebeğim 4 ay 11 günlük daha yeni oyuncaklarını tutuyor o da şöyle tutuyor ana hemen bırakıyor ya da kahkahası ilk olarak 3. Ayda duyduk ama toplasan şimdiye kadar beş kere kahkaha atmamıştır dosya gülümsemesi var ama bizleri tanıyor vs sosyal medyaya bakarsak bebekleri 3. Ayda dönüyor 4. Ayda desteksiz oturuyor 4. Ayda ek gıda veren bile var çok takılmayın her bebeğin gelişimi kendine özeldir sağlıklı olsunlar yeter
Nikita birerkekbirkizannesii amin canım, senin de. Yaşadığın kötü günler son olsun inşallah, bebeğinle sağlıklı, mutlu, uzun ömrünüz olsun. Sen yakında her şeyi normale sokarsın. İstekli olmak da bir başlangıç. Sizin için dua edeceğim ♥️😘 kalpten sevgiler
mss_12 birerkekbirkizannesii rica ederim,her bebek birbirinden farklı gelişiyor.Osman gönülal diye bir doktor var youtube da videoları var ay ay anlatıyor.3 aylık bebek gelişimi diye yazarsanız çıkar.olması gereken herşeyi anlatıyor
ecrinnigar birerkekbirkizannesii rica ederim ne demek, Rabbim sizden de razı olsun kardeşim, faydalı olabildiysem ne mutlu 👍🥰