birerkekbirkizannesii ben de öyleydim. Bütün hayatım kızımın ihtiyaçları üzerine dönüyordu. Kızım 18 aylıkken depresyona girdim. Şimdi kendi hayatımı geri almaya çalışıyorum. Kendimi hatırlamaya çalışıyorum. Hazır şansın varken kendini unutmamaya, önceliği kendine vermeye çalış. Ben mükemmel anne olmak için kendimi yedim bitirdim. Her hareketinde anlam aradım. Hep daha iyisini sunmak için uğraştım. Benim de desteğim yoktu ve bir anda tükendim. Çocuğuna ruh ve beden sağlığı yerinde bir anne olman daha kıymetli emin ol. Her şey zamanla rahatlayacak, kolaylaşacak. Kendini yıpratmadan annelik serüveninin tadını çıkarmaya çalış. Senin zamanlarındayken bir an önce geçsin istediğim günlerin şimdi geri gelmesini istiyorum. Mutlu, huzurlu olun ☺️