Üçüncü Günüm : 19.03.2025 Çarşamba
Güncel kilom : 83.3
•Ham ağrılarım oldu kas zedelenmesi yaşamamak için bugün ip atlayamadım. Yarın devam inş
•Leslie de yapmadım zorlamamak için ama aktif bir gündü
•3 litre su içtim
•2 bardak bitkisel anne çayı içtim (emziriyorum)
Yediklerime dikkat ettim, bugün 4’ten sonra hiçbir şey yemedim. Sadece akşam 9 gibi bir bardak şekersiz salep içtim. Ham ağrılarım yarına geçer muhakkak. Yarın ipe ve Leslie devam edeceğim. 1 günlük mola diyelim :) Ayrıca spor yapmadığım halde tartıldım yine de kilo vermişim. Sonuçlar güzel ilerliyor 3. Günü de bu şekilde kapatmış oldum. Telefonu pek elime alamadım. Dediğim gibi aktif bir gündü. Biriken mesajlarınızı şimdi tek tek yanıtlamaya gayret edeceğim :)