ozgeolmez25 bende ne yaptıysan kavanozda yapamıyorum canım arkadaşım yapıyor taş gibi oluyor aynısı bende yapıyorum ama tutmuyor bende mecburen tencerede yapıyorum. Arkadaşımın yapım şekilde şöyle
kaynatıyor parmağını içinde 7 sn tutacak kadar soğutuyor sonra kapak kısmına kadar sütü koyuyor örneğin 5 kavanoz varsa her birine bi yemek kaşığı koyuyor eşit olsun die en son kalanıda herhangi birine boşaltıyor kapaklarını kapatıp normal ısıtılmamış fırınına koyuyor 5-6 saat sonra çıkarıp dolaba koyuyor. Aynısı denememe rağmen süt olduğu gibi duruyor sanırım fırınım hava alıyor. Birde böyle dene istersen