zeynepkanat meed ben sezaryen doğum yaptığım için rahim ağzım cok dardı ve regl dönemi dışında taktırdığım icin ekstra acıdı evet
meed zeynepkanat bende adet dönemi dişi taktırcam ama üç normal doğum yaptm sonuncusu daha altı ay oldu
meed zeynepkanat ben normalde hamile kalırken bile zorlandım spiralle kalacağımı asla sanmıyorum yinede büyük konuşmiyim ama dediğim gibi olursada böyle bi önleme karşı razıyım Allahım böyle istedi derim 🙏🏽🥰