meed ben bakır taktırdım. Gittiğim doktor ısrarla hormonlu önerdi. Hormonlu olduğu için adeti de düzenliyor, kanseri önlüyor fln diye anlattı. Ama kadın doğum doktoru arkadaşım eğer aşırı kanamalı adetin yoksa ve düzenliyse hormonluya gerek yok dedi. Bende bormal taktırdım. Bi sorun yaşamadım. Kanamam öyle ekstra artmadı. Ağrı fln da olmuyor öyle. Normal hayatıma devam ediyorum. Hormonlunun önrü de 5 yıl, bakır 10 yıla kadar kullanılabiliyor.