Kızlar dün gece 11-12 arası ders çalışmak için masa başına oturdum . Eşim duştaydı kızımda daha uyumamış TV izliyordu. Bende bazın böyle sahura kadar oturur ders çalışırım çünkü gündüz pek vaktim olmaz. Çalışırken arka fonda bazen bi sohbet programı açarım bazen müzik bazende kuran açar dinlerim. Dünde içimden Rahman suresini açıp dinlemek geldi. Dinledim bitti sonra kendiliğinden rastgele Saffet suresi çaldı. Ve ben daha öncede bu süreyi defalarca dinlemiş biriyim. Açılır açılmaz ilk on saniyede bana değişim şeyler oldu birden kalbim çarpmaya ellerim uyuşmaya başladı, nefes alışım değişti bütün kollarıma uyuşukluk yayıldı şoka girdim ne oluyor diye ve hemen hızla kapatıp salona gittim . Eşim daha duştan çıkmamıştı kendi kendime sakinleşmeye çalıştım ama kalbim nasıl çarpıyordu güm güm diye. kardeşimi annemi aradım annem uyuyordu kardeşim konuştum oda sakinleştirdi ama neydi bu . Daha öncede ders çalışırken sesler duyar gibi olup korkardım sanki arkamda biri var sanki odada biri var gibi böyle bir deneyiminiz oldumu . Bir hocaya gitmekmi lazım kötü şeyler derse çok korkuyorum. Eşime anlattım duştan çıkınca bana kızıp durdu inanmıyor böyle şeylere tamam eyvallah da benim o vücudumun girdiği şok neydi ya