bsygt vecihi Canım kaç öğün beslendin? Kaçtan sonra yemek yemedin? Ekmek yedin mi hiç vs bunlara cevap verebilir misin? Ben de zayıflamak istiyorum ve 3 ayda 20 kilo muazzam gerçekten. Allah ım darısı başıma
vecihi bsygt kahvaltı, ara öğün ve akşam yemeği. Ekmek ve içinde un, şeker olan hiçbir şeyi yemedim. Makarna, pilav haftada bir gün yedim.
vecihi richgirl dikkat ederseniz tabii ki verirsiniz. 🤍 sezaryen oldu doğumum. 90 kilo doğuma gittim, 1 sene de ne kadar dikkat etsem kilo veremedim. 1 sene sonra diyete başladım ve aktı gitti. Ama son 10 kilo yapıştı. 🤣 70 kiloyum şu an.
ykaya18 2 ayda 20 kilo verdim. Süt yapar deyip yemeğe vermedim kendimi, bol bol su içtim. En önemlisi su bence bu süreçte. Bir de öyle herşey süt yapmıyor, tatlıydı ekmekti boşu boşuna tüketmeye gerek yok. Birazda evin içinde hareket. 🙌
Emine_elis zeynepkanat bn kilo aldım Ya ama eşim de zayıfladn diyr etim mi sıklaştı acaba 😂😂 öyle duyunca sevnyrm valla . İnşallah bol eksilerr