Annegibi2006 Canoglum_00 Canoglum_00 bence boyutlar ve model güzel ama dizaynından dolayı öyle duruyor dizayn ve aksesuarla içinize sinecektir
Canoglum_00 Annegibi2006 doğrudur halımı değiştiricem daha incesini koyarım bide sehpa buldum onlardan alıcam
sirinpatates Canoglum_00 bence çok hoş minimal tarzda benimde bu takım favorim oldu bende bunu almayı planlıyorum normal koltuklara gore daha küçük geliyor insanın gözüne ama alışırsın bence çok hoş
sirinpatates Canoglum_00 bu arada ne kadar oldu alalı memnun musun tavsiye eder misin? Bende almayı düşünüyorum aynı takımdan. Teddy kumas dimi