Merhaba kızlar biliyorsunuz bu sene bohem moda bende bayadır koltuklarımı değiştirmek istiyordum eşimde sağolsun kırmadı beni gidip bohem aldık mağazada baktık falan baya hoşuma gitti koca mağaza da gözüme güzel göründüler krem rengi tekliler de kahve rengi bugün geldiler fakat gözüme çok küçük geldiler salonuma içim içimi yiyiyor heleki tekliler çok küçük geldi bana koroluma gelenlere sordum hepsi böyle siz beğenmişsiniz dedi milletin tercih ettiği koltuklar hep bunlar dedi ama bilmiyorum pişman oldum eşime de belli etmek istemiyorum hem isteyen gidip beğenen de bendim ne yapiyim acaba teklileri değiştirsem mi geri