Birisimiki içinizin rahat etmesi için gidin . Ama sağlıksız gebelikse ne yapsanızda tutunmaz . Benimde ilk gebeliğim de bebek 6. Haftadaydı kalp atışını duymamıştık. 8. Haftada gel dedi gittim bi geç döllenme dediler biri kalbi atmıyo ya atıp ölmüştür yada hiç atmamıştır demişti . Öyle öyle uzattılar bende tabiki başka doktorlarada gittim . 10. Haftayı bulmuştu ve bebek 6. Haftada kalmıştı artık kesinleşmişti ve çok az bi kanama bel ağrısı vurdu acile gittim düşük yaptığımı anladım . İlaçla düşürdüler ve gecikmiş düşük tanısını koydular . Kürtaja gerek kalmadı hatta doktorla bana çok şanslısın hiç kürtaj olmadan düştü demişlerdi hiç bi parçasıda kalmamıştı. Bundada vardır hayır 4 ay sonra oğluma hamile kalmıştım .