Kızlar selam. Birşey danışıcam. Danışabilirsem kafam allak bullak.
6 haftalık gebeydim. Ama bu süre içinde iki kere doktora gittim kese görünüyo ama bebek daha küçük hafatya gel dediker hep. İki gün leke ve sonrasında kanama olunca doktora gittim bana düşük yapıyosun dedi. Şok oldum ağladım. Kürtaja gerek yok kendi kendine düşer dedi.sağlıklı bi gebelik değil dedi.
Tabi bi sorun olucaksa şimdiden düşmesi en hayırlısı diye düşşnğyorum ama çokta mutsuzum
Kanaması olup 10 gün istirahatle düzelen var
Bu durumu yaşayab oldumu. İçşm rahat etmedi şinfi başka doktora da gideyim diyorum.