zeydinannesiyim rica ederim be demek. Doktorunuz soylemediyse sor sorun mutlaka. Ozel deki doktorlar kendileri vuruyolar yani ellerinde oluyo genelde. Mesela biz ilk ozel hastaneden bi dokktora gidiyoduk o doktor rota asisini recete olarak yazdi acildeki danisma miydi neydi orays verdik orasi da eczanedel aldirdi acildeki hemsirelerde aşıyı yapti. Ama suan ozel klinigi olan bi doktorw gidiyoruz onlarin ellerinde olsugu icin hic ugrasmadik direk onlar yapti. Bu arada rota asisini yaltirckasaniz eger onu da doktorunuza sorun mutlaka. Rota mesela ilk 14 hafta icinde baslanmali bu da 3 3 bucuk ay gibi bi sure oluyo. Onu da sorun mutlaka unutmayin. Ben gitmeden once sorcaklarimi not ediyorum o zaman unutmuyrum genelde sorcaklarimi sizde oyle yapabilirsiniz isterseniz😇