User345678 Bexero ve nimenrix aşılarını aynı gün mü vurdurdunuz acaba ben birini cuma günü vurdurdum. Ne yazık ki yanlış yönlendirildim diğeri de olacakmış. Onu da yarın vurdursam oluyor mu acaba bilgisi olan beni acil bilgilendirirseniz çok sevinirim.
aysebb User345678 Evet aynı gün oluyor genelde bizdede ilk dozlar aynı gün vurulmuştu ikisi ama sonrada vurulanlar oluyor sorun olmaz yani yarında vurdurabilirsiniz sanırım
hunilimomy User345678 biz ayrı ayrı yaptırdık tek seferde yuklenilmesin diye doktorun aşi planına göre değişiyor bu durum endişelenmeyin
myavocado User345678 aynı gün vuruldu, ama doktorumuz aynı gün de olur iki üç gün ara ile de yaptırabilirsiniz demişti. Bir de instada takip ettiğim bir doktor var o da iki üç gün ara ile olabilir diyor geçen dinledim de.
User345678 hunilimomy Bize de ikisini 5 ay olarak yazmış yanlış yönlendirildiğini için aynı anda yapılamadı şimdi diğerini yarın yaptıracağım teşekkür ederim cevap için
User345678 myavocado Çok rahatladım yazılanları okuyunca. Çok üzülmüştüm nasıl olur diye teşekkür ederim cevap için
Deletedmom_216 User345678 farkli gunlerde olursa bisi olir mu bilmiyorum ama genelde ayni gun vuruluyo bende oyle vurdurdum
zeydinannesiyim Deletedmom_216 benim bebeğim de iki buçuk aylık ben de vurdurmak istiyorum fakat bilgim yok açıkçası. Ama eczaneden bu ikisini alıp vurdurmaya mı gideceğim
User345678 Deletedmom_216 Neyse ki farklı günde vuruluyormuş yoksa gerçekten yanlış yönlendirme yüzünden kalacaktık böyle. Neyse ki erken fark ettim teşekkür ederim cevap için
FtsCvlk User345678 bizde 2 gün arayla vurulmak zorunda kalmıştık. Merak etme hiç bir şey olmaz. Sadece tek seferde ağlayıp kurtulacaktı. Yanlış yönlendirme yüzünden tekrar ağlayacak
turuncbebek User345678 biz ayrı ayrı yaptirdik, doktorunuz uygun bir aşı planı yapacaktır mutlaka iletişime gecin
User345678 turuncbebek Teşekkür ederim cevap için yarın diğerini olacağız hemen ayımız geçmedi henüz Allahtan fark ettim
Deletedmom_216 zeydinannesiyim evet csnim. Eger ozele doktora gidiyosaniz doktorunuz siparis verdirir vurur. Ama saglik ocaginda vurdurcaksaniz eczaneden alip vurdurabilirsin diye biliyorum. Baska arkadaslarda bu konuda yardimci olur size. Ben ozelde vurdurdum cunku doktorumun kendi kliniginde asi vardi eczaneden almakla ugrasmadim. Bu arada ozel aşi olsugu icin eczanelerde bulunmayabiliuo eczaneye gidip isticeksiniz eczanede aşiyi siparis veriyi geliyo o sekidle vurdurursunuz. Ucretli ve biraz oahali bi asi odlguu icin eczanelerin hepsi elinde bulundurmuyo
User345678 zeydinannesiyim Rota aşısını da mutlaka araştırın ben ona geç kalmışım doktor yönlendirmemişti beni neyseki menenjiti kendim söyledim
zeydinannesiyim Deletedmom_216 çok teşekkür ederim. Evet özele götürüyorum ama doktorumuz aşıdan hiç bahsetmedi. Belki 3. Ay kontrolünde bahseder. Çok teşekkür ederim, ben araştırayım biraz daha 🥰
Deletedmom_216 zeydinannesiyim rica ederim be demek. Doktorunuz soylemediyse sor sorun mutlaka. Ozel deki doktorlar kendileri vuruyolar yani ellerinde oluyo genelde. Mesela biz ilk ozel hastaneden bi dokktora gidiyoduk o doktor rota asisini recete olarak yazdi acildeki danisma miydi neydi orays verdik orasi da eczanedel aldirdi acildeki hemsirelerde aşıyı yapti. Ama suan ozel klinigi olan bi doktorw gidiyoruz onlarin ellerinde olsugu icin hic ugrasmadik direk onlar yapti. Bu arada rota asisini yaltirckasaniz eger onu da doktorunuza sorun mutlaka. Rota mesela ilk 14 hafta icinde baslanmali bu da 3 3 bucuk ay gibi bi sure oluyo. Onu da sorun mutlaka unutmayin. Ben gitmeden once sorcaklarimi not ediyorum o zaman unutmuyrum genelde sorcaklarimi sizde oyle yapabilirsiniz isterseniz😇