leyli_nehar simaym94 aminn rabbim kimseleri evlat sahibi olmaktan geri koymasın hayır olanı nasip etsin🥲🌹
Suuu leyli_nehar Bu aziz mübarek günde rabbim kalbinize göre versin insallah duamdasınız. Sağlıklıdır inşallah rabbim mucizelerini sizlerede yaşatsın 😇🤲
Tazeanne0134 leyli_nehar 9 gün kala çok silik yok gibi ama 4 gün kala baya silik çizgi var canım adetin gecikmesini bekle ve Bi daha yap ama var gibi hayırlı olsun inşallah vardır
leyli_nehar Tazeanne0134 inşaAllah sonucunda üzülmem canım var diye düşünüyorum ve korkuyorum yoksa diye :(
leyli_nehar Tazeanne0134 ve bu testi son yaptığımı akşam yaptım bilmiyorum ondan da silik çıkmış olabilir
Tazeanne0134 leyli_nehar inşallah vardır canım hakkınızda hayırlı olan olsun ama dediğim gibi adetinin geçmesini bekle tekrar yapmak için
Yaademm leyli_nehar artimed mi bu test bütün hayallerime oynadı benim inşallah sizin pozitiftir bizde önümüzdeki ay tüp bebeğe basliycaz çok korkuyorum
leyli_nehar Yaademm malesef sizinle aynı kaderi paylaştım yalancı pozitifmiş… bizde nasipse tüp bebeğe başlayacağız bayramdan sonra. Rabbim yardımcımız olsun :(