Merhaba hanımlar yaptığım testlerin fotoğrafını ekliyorum. Emin olmadım ilk yaptığım test 10 dk için baya silik şekilde belirdi ikinci yaptığım alttaki test 3. Dk içinde belirdi. Emin olamıyorum genelde yalancı pozitif çıktığı söylenmiş adetime 4 gün kaldı. ( bu ayda olmazsa tüp bebek işlemi başlayacak) onun için sabırsızım fikirlerinize de ihtiyacım var🫠
