ftttsrr benim yatak odamda pek yok 3 5 tane gördüm sadece az küf oluyor. Diğer boş odamda gardırop falan var giyinme odası olarak kullanıyorum fazlalık eşyalarımı koyuyorum ütü masası mama sandalyesi kutu vs. O odanın petekleri kapalı yine de rutubetli ve küf ara ara oluyor. Orda çok fazla var kıyafetlerimize falan hep bulaştı makinaya attım ölmüyorlar su falan fayda etmiyor asla. O biraz canımı sıktı psikolojimi bozdu eşim eve geliyor koltukların üzerinde oturacak yer yok her yer kıyafet sürekli yıkadım ettim baş edemedim. Şuan yine o odada çok var kıyafetlerimizde tek tük var. Zeytinyağı vardı 5 litrelik su şişsesinde o şişenin üstünde falan hep geziyor ütünün üzerinde kutunun üstünde falan götürüyorum ama yapacağım bir şey yok ilaçlama bile fayda etmedi. Eğer ki o kıyafetlerden alıp odaya koyarsam falan onunla tabi taşınmış oluyor birde çamaşır telini falan misafir odasına koyuyorum ona bile geliyor yiyeceklere de gelebiliyor dikkat edin soğan sarımsak falan. Benim 2 odamda var şuan ama yatak odasında dediğim gibi çok az 3 5 görüyorum nadir