zeynep661_ bende kendimi bildim bileli var adet duzensizligi kilo verememe ve yüzde tüy sorunum var evlendim 3 sene cocugm olmadi inositol kullandim cok iyi geldi adetim duzene girdi 3 ay duzenli oldum 4.ay hamile kaldim cok şükür. Siz de kullanin polikistik over icin en ise yarayan sey inositol kullanimi ve diyet yapmak zorundayız sürekli. Matofin de kullaniyorum (seker ilaci normalde ama bunun icin de kullaniliyor) polikistik overi sakinlestiren şeylerden biri ve kilo vermeyi kolaylastiriyor.