zeynep661_ bekarlığımdan beri polikistik över var adetlerim düzensiz, yüzüm sivilce dolu artık insan içine çıkmaya utanıyorum yüzümdeki sivilcelerden dolayı,bende deli gibi yiyorum doymuyorum kiloluyum.Cok şükür tedavi gerektirmeden iki tane çocuğum oldu.Bekarken çevremdeki insanlar çocuğun olmaz falan diyorlardı psikolojimi bozmuşlardı ama çoook şükür ki evlendiğimin ikinci ayı hamile kaldim.Ben diyetisyene gittim ama iradem olmadığı için olumsuz sonuçlandı kilo veremedim,yemek benim için mutluluk sebeplerinden bir tanesi,diyette olduğum zaman kendimi boşlukta hissediyodum.