yavrukurt_ 24 aylıkken başladı kızım kreşe ilk günler çok zor oldu ama alıştık.Emin olun 10 yaşınada gelse hep çok küçük görecez onları.Kızım şuanda 5 yaşında bazen bakıyorum daha çok küçük diyorum.Bebeğim diyorum ben bebek değilim çocugum diyor hemen.O büyüdüğünü kabullensede ben kabullenemiyorum sanırım.Yarım gün çalışma hakkınız var isterseniz 3 yaşına kadar yarım gün çalışırsınız o dönemde yarım gün kreşe gider.Kreş korkutmasın gözünüzü güvenilir temiz biyer bulduktan sonra Allahın izniyle hemen alışırsınız.Babaanne bişey veremez çocuga ve sizin koyduğunuz kurallar varsa hepsi çöp olur