aslikls her ay hasta oluyordu hiç bitmiyordu. Influenza, beta, el ayak, konjektivit…. Sürekli antibiyotik. Mecbur kalanlara sözüm yok ama ben eziyet oluyor diye düşünüyorum çocuklara. Yani Imkan varsa bir yakının bakması çok daha iyi. Sosyallik, bir şeyler öğrenir vs kısımları fasa fiso yaşayan bilir diyorum ben 😅 her şeyi eninde sonunda öğrenecekler zaten hayatları hep okul ile geçecek.