berecesel maalesef tek eşim var görümcemin iki çocuğu var geldiği zaman evet yardımı çocuk için dokunuyor ama ev berbat halde bırakıp gidiyor maalesef çocuklar berbat ediyor
Kaynanam desen çocukla ilgilenmeyi eline telefon vermek zannediyor o yüzden gelip gitmek sık yapmıyoruz
Sadece eşim oda orucum diye pek bi iş yapamıyor
Yani anlayacağınız tek başımayım
Bugün sabır çekerek başladım ne olursa olsun kızımın üstüne düşeceğim çok ilgisiz bıraktım maalesef bu süreçte neysem ki büyük kızım var kardeşiyle akşama kadar oynar yanlıs bırakma💕