merve2255 anladığım kadarıyla kardeş kıskançlığı🥺 haklısınız çok zor anne olarak çok yoruluyoruz bunalıyoruz ama nolursunuz kızmayın. Sizi anlıyorum sadece 1 kızım var 4 aylık ben bile bazen dolup taşıyorum sesim yükseliyor sonra çok üzülüyorum 3 tane olsalar napardım bilemiyorum benim gözü acayip korktu çünkü kızımın uyanık olup ağlamadığı an yok neredeyse hep derim 2-3 çocuklu olanlara da Allah yardım etsin diye. Küçük bebeğinizin ağlaması kadar normal onun tepkileri deçünkü o da alışmaya çalışıyor ve kesilen ilgiyi geri getirmeye çalışıyor. İmkanınız varsa bir pedagog yardımı çok çok iyi olacaktır diye düşünüyorum. Elinizden geldiği kadar onlarla da ilgilenin, zamanınız yoksa bebekle ilgilenirken bakımına oyuna uykusuna vb onları da ortak edin. Sanki oyun oynuyormuş gibi bebek onların oyuncak bebeğiymiş gibi. Yardımcı olabilecek birileri varsa anne, kayınvalide, kardeş, elti, görümce hiç farketmez yardım isteyin bence. Gün içinde gelip gidecebilecek birileri en azından bebekle ilgilenirlerken kızlarınızla yarım saat dahi olsa bir parka markete gidebilirsiniz, çamaşır yıka sere yardımcı olurlar, eşiniz evde ilgilenmiyorsa kızları parka vs götürmesini rica edebilirsiniz gibi gibi. Allah yardımcınız olsun