yaren1106 Öyle bir düşüncesi varsa Migros’a başvursun canım kesinlikle BİM’de de memnun olmaz hele ki biz kadınlar yine de gocunmayız daha gaddarız dirayetliyiz daha çok katlanma özelliğimiz var :) ben eşiminde bir erkeğinde al bezi eline diyip toz aldırdıklarında zoruna gideceğini düşünüyorum ,en aşagıdan başlıycağı için her işi yaptıracaklar ezicekler hiç gerek yok , şuan ki işi emin ol bin kat iyi markete göre market hiç kolay bir iş değil orada daha da memnun olmaz ona göre düşünsün hakkında hayırlısı inşallah 🥰🌸