yaren1106 kardeşim müdür 49 bin alıyor. Personel maaşları da sanirim 35 binmiş. Ramazan bayramı ve kurban bayrami,yeniyil gibi özel günlerde de hediye çeki,bayram şekeri veriyorlar..Yemeklerini de mutfakları var,ortak bir şeyler alıp kendi aralarında para ödeyip yapıp yiyorlar artık kimin eli lezzetliyse 🤣