Karanirem berfincicekk tam anlamıyla o beyazlığın gitmesi 10 gün falan ama bizim dikişlerimiz baya geç düştü iyileşmişti etrafında iplikler vardı sonra zamanla düştü 29 subatta yaptırmısım 9 martta tamamen iyleşmiş sadece dikiş kalmış
berfincicekk Karanirem beyazlık silince geliyor aslında bildiğiniz afedersiniz ama sümük gibi yapışkan bi şekil aldı ama ben çok dokunmuyorum silmek doğru mudur bilemedim çünkü :)