rumeysa_lina Karanirem inşallah düzelir ya hani birine gidip gitmemesini geçtim bunun tepkimesi olarak ağlıyor yani biri mesela çok sıkmadan hafifi sarıldı ve öptü ağlıyor ve baya içten ağlıyor kucağımdaydı mesela bir arkadaş çikolata uzattı ağladı mesela