Şimdi sorun mu yoksa normal mi bilmiyorum ama benim sorun olarak hissettiğim bir konu
Kızım 21 aylık ve insanlardan çok çekiniyor bırakın kucağa almak birisi şöyle öpmek istese ağlıyor çocuklara yapmıyor yetişkinlere yapıyor çocuklarla oynuyor diğer taraftan birisi az sevmek istese hemen ağlıyor kaçıyor fln acaba bir problem mi var diye düşünüyorum