annesinintatlisi 4-4.5 aylıkken bırakmıştık kundagi çünkü yaz mevsimiydi ve kundaktan çıkıcam diye ugrasirken terden sırılsıklam oluyordu 🙄 sıçraması kesilmişti kendini uyandırmaz diye bırakmıştık biz de
sezerrrr Kitsu ya bizde 3 aylığız o kundaktan kullanıyorum aynı durumdayız sürekli kundağı açıyor yüzünü kundakla kapatmış gördüm bir kaç kezde
Kitsu sezerrrr evett acamayinca yukarı çekiyor. Biraz daha sıkın ben kıyamıyordum öyle oluyor yada muslin bezle kundak yapıp bu kundağı üstüne takıyorum
Kitsu sezerrrr onlar 3 aya kadar demek o yüzdenmis. Bebiş güçleniyor o yüzden açıyorlar ben zincir kıran diyorum kızıma iki gündür 😁
durubebek_ Kitsu 2 buçuk aylık gece uykularında çoğunlukla yapıyorum ilk zamanlar yenidoğanken gündüzleride çok yapardık
sezerrrr Kitsu dün gece müslün örtüyü kundak yaptım üzerinede bu cırt cırtlı olanı taktım uyku kalitesi arttı çok uyanmadı geç kalktı
Kitsu sezerrrr ayy çok sevindim 😍bende şuanda gündüz uykusunda öyle kundakladimm bağırıyor elimi aç diye 🥹
sezerrrr Kitsu ya kıyamam ben gece gündüz kundak yapıyorum bi arkadaşın bebek uyuduktan sonra kundaklıyordu