“Kitsu”#p35034690 mmeyi ucundan mı tutuyo bende hiç yara olmadı çünkü onu tam tutturmaya calışın yoksa gerçekten zor olur ya.valla bizde salyayı tık diye kesti. Hiçbir dişinde agrı sızı ates olmadı. Sadece aI dişinde ateslendi oda normal. Salyası ççoğalınca yıkayıp kızımada takmayı düşünüyorum ben faydası nı gördüm çnkü. Gündüz uykusuda aynen olabilir bide kundakla drneyin bence derim yani. Bizim 6 yasında abisi var cok ses cıkardıgı için biz gündüzleri ve gece uykuya dalana kadar piş piş açıyoruz bide 🙈 yoksa mümkünatı yok 10 dakıkadan fazla uyuyamaz 🤣