mbabygirlm egellam25 bilmiyorum artık rahatlar mıyız ama senin küçükte büyümüş. Benimki daha 3 aylık. Kızım her fırsatta dövüyor ve ısırıyor. Yarın oyun terapisti gideceğiz. Ve herkese saldırgan oldu. Sürekli sen salaksın diyor