mbabygirlm bizde evde tv 📺yok kaldırdık çoktan
2 çocuğumu sıfır ekran büyüttüm
3.sü alerjik bebek , alerjik astımı var süt yumurta alerjisi var , çok seçerek yemek yer o yüzden yemek yerken tabletten çizgi film şarkı koyuyorum , başka zaman hiç izletmiyorum