Mirann17 Deletedmom_215 gözlük hariç bu üstün H&M de yeşil rengi var onu aldım aynı kombini yapmışız ☺️
adasmummy Ne_alakasi_var_004 [https://mutluresim.com/images/2025/03/16/1fvoIi.jpeg] kızıma bunu aldım LCW den kendime u.s polodan gömlek ve kazak maviden jean aldım❤️
Ne_alakasi_var_004 Minigim38 hava güzel olursa en baştaki süper eger biraz serin olursa da en sondaki de süper digerleri kıyafet degişimi için uygun yani onlarda guzel ama aralarından o ikisi daha iyi bnce 😊😊
Minigim38 Ne_alakasi_var_004 bende öyle düşünmüştüm 🤭pembeye uygun kendime bulamadım nasıl bisey alsam acaba tesettürlü değilim
Ne_alakasi_var_004 Motherb bncede herkez paylasırsa bizlere de iyi olur özellikle tesettürlü hanımlara butik sayfaları vs iyi olur paylaşılırsa