Ben adac testini ve isofixli olmasını önemsiyordum. Maxi cosi kızaklı modeli aldım. Bebeğim 8 aylık benc çok işlevsel ve verdiğim parayı hak ettiğini düşünüyorum. kızağı kullanmam belki diye spinel alacaktım onda adac görememiştim. iyi ki de böyle olmuş kızağı da kullanıyorum. Bebeği koymak rahat oluyor. içinde uyursa yatış pozisyonuna alıyorum. ağlarsa kendime çeviriyorum.