-sevimlipolyanna- bizimde 25 derece. Çocuk su gibi oluyor gündüz oynarken. 6 aylık sürekli saçları enseleri su içinde. Üstünde de bir uzun kollu zıbın pantolon başka bir şey yok. Evim güneş alıyor birde almayan odası yok çok garip. Bence 25ten daha yüksek 😂 2 ay sonra napcaz bilmiyorum hamilelik çok zor geçmişti. Nereye kime gitsem diye plan yapıyorum şimdiden 😂