-sevimlipolyanna- Petekler kapalı olduğu halde yatak odası yaklaşık 28 derece kızz bu nee sıcaak. Sizin oralar da havalar nasıl bu sene kombiyi çok erken kapattık her yerde mi aynı merak ettim
bisenakillisinzaten -sevimlipolyanna- bizde de durumlar aynı doğalgazı kapattık ama yine de sıcak oluyor
[silindi] -sevimlipolyanna- Yozgat’ta yaşıyoruz ilk kez Mart başlar başlamaz kombi kapattık. Normalde hazirana kadar soğuk olurdu şaşkınlıklar içerisindeyiz 🤭
Buket57 -sevimlipolyanna- istanbuldayım bende iki üç gündür kapattım,kapalı olduğu halde 27 28 derece gösteriyor. Normalde nisan biter mayıs gibi kapanırdı bu sene erken kapattık ama haftaya tekrar soğuyacak dediler bakalım 🫠
surprizbebe -sevimlipolyanna- Ankara. Biz de kapattık ama haftaya soğuyormuş. Kar bile yağar Mart ramazanın hatırına sıcak geçti gibi Rabbimin hikmeti. Nisan mayıs titretebilir 😂
Tuuggccee -sevimlipolyanna- izmirdeyiz 1 hafta oldu nerdeyse kapatalı bızımde evım cok gunes alıyor ve bu ara acayıp sıcak😮
cokbilmismom -sevimlipolyanna- bu maalesef geçici pazartesinden sonra 10 derece düşüyor hemen aceleye etmeyin 😂 bir kaç gündür bizimde kapalı 25 derece ev suan
muge_anlii -sevimlipolyanna- Ankaradayım gündüz kapatıyorum ama akşam 7 gibi 40’ta açıyorum sabaha kadar yanıyor. Ben çok üşüyen biriyim maalesef, geçen sene mayıs başına kadar yakmıştım
yagmurkokusu_ Aşırı sıcak hatta eşim bugün klimayı açmış doğalgazı çok önce kapattık. Üst kat aşırı sıcak alt kat hafif serin
TospikEmirr -sevimlipolyanna- bizde de aynı durum ya kapatık ama yanıyoruz bebek bar pencereyi de açamıyoruz gece çok eser de göremezsek diye . Oda 27 derece oluyor 🤦🏻♀️