Tazeanne0134 mavi2601 kızım şuan 34 aylık 5 numara kullanıyorum 7.5 aylıkken 3 numara kullanıyordum molfix kullanıyorum
Tazeanne0134 karimle ooooo kız benim oğlum şundan Bi kaç ay öncesine kadar 6 numara kullanıyordu maşallah
betuldenz mavi2601 değişiyor ama mesela sleppy 4 numara küçük geliyor markaya göre değişiyor siz ne kullanıyorsunuz benım olgumda 8 buçuk kilo
mavi2601 betuldenz çok bez değiştirdik en son agu baby kullaniyoruz ama 5 numarası da küçülmeye başladı, ben mi yanlış bisey yapiyorum acaba
momas mavi2601 7 aylık molfix 4 kullanıyoruz. Elimde 4 paket var bitince acaba 4+ mı alsam 5 mi bilemedim. 4 ile 4+ arasında çok büyük fark var mı acaba
mavi2601 momas yakin zamanda denemedim belki artik yapmaz daha katı yaptığı için, sleepy de pişik yapmisti ya 😅