mavi2601 Kızlaar bebekleriniz kaç aylık kac numara bez kullanıyorsunuz? Ben şu bez numaralarına alışamadım kilosuna gore alınca küçük geliyor taşıyor. Kızım 7 buçuk aylik 5 numara alıyorum ben
[silindi] mavi2601 4 aylık 7000 gr 3 numara molfix kullanıyoruz ama küçük geliyor sanırım elimdeki paket bitsin 4 numaraya başlayacağım
Tazeanne0134 karimle ooooo kız benim oğlum şundan Bi kaç ay öncesine kadar 6 numara kullanıyordu maşallah
mavi2601 [silindi] molfix de taşma yaşadım hep ama bedenleri iyiydi onun, 8 buçuk kilo 6 ya geçersem ilerde ne yapıcam bilmiyorum 😁
mavi2601 lunalunuay 7 buçuk aylik 8 bucuk kilo ama 5 ufak gelmeye başladı sanki markadan markaya değişiyor sanirim
merveipkknn 6 aylik 7700kg daha yeni 5e gectik ama bayadir 4no bacaklarina iz yapiyodu elimde vardi kullandim mecbur molfix ve prima kullaniyorm
mamabear_ mavi2601 kilosuna göre değişir tabi. Kızım 7 kilo molfix 4 numara kullanıyorum. Biraz büyük geliyor şimdilik. Baby turco külot bez aldım 4 numarası tam geliyor hatta küçük gibi
betuldenz mavi2601 değişiyor ama mesela sleppy 4 numara küçük geliyor markaya göre değişiyor siz ne kullanıyorsunuz benım olgumda 8 buçuk kilo