Seventhingss ilk çocukta anneliği ilk kez yaşadığımız için vücudumuz büyük değişim geçiriyor. Hormonlarımız bi anda bambaşka çalışıyor. Daha sarsıcı geçiyor yenidoğan dönemi. İkincide hele yaş arası çok yoksa vücudun hiç değişim geçirmiyor. Yoğun duygular yaşamamanız normal. Ama benimseyemedim bebeğimi derseniz biraz başka anlaşılıyor. Depresyonda gibi hissediyorsanız önce vitaminlerinize baktırın. Demir, d vitamini falan eksikse kendinizi bunalımda hissedersiniz. Baktınız vitaminler de okay, o zaman psikologa görünebilirsiniz.