onlyy semaydin benimde çene altımda sismisti kucuck bogaz enfeksiyonu nedeniyle antibiyotik sonrası geçti
semaydin onlyy gerçi gribim de geçmedi inşallah iyileşince onlar da küçülüp gider. Sizin iyileştikten sonra mı 10-15 gün sürdü tamamen geçmesi
semaydin loswin benim de her şey diş eti enfeksiyonuyla başladı o yüzden şiştiğini tahmin ediyorum. 1 ay sürdü çünkü diş eti enfeksiyonum yeni yeni toparlıyor gibi
Buglem_2021 Kucukanne bişey sorcam benimde çenemin altında hafif şişme var ve acyo elleyince elime glyo sizce ne olabilir