mmisa tahin nasıl yani sağım makinasının bebeğimizde tıkanma yaptığını mı düşünüyorsnz Sütm tazyikli diye bende sağım yapıyorum. genzinde kalyo hep
tahin mmisa şöyle ben bazı gün sağım yapıyorum yapınca nedense peşine emdiğinde tıkanıyor sağım sütü artırıyor diye yorumladım ama birkaç gün sağmayayım o tıkanma çok az oluyor ya da olmuyor tam anlayamadım da
tahin mmisa bende yenidoğan zamanı yaşamıştım sağımı bırakınca durmuştu, hastane işlerim var diye sağmaya başladım gene başladı işte, doktorumuza sordunuz mu hiç
didoece birerkekbirkizannesii hazırladığınız yiyeceklerine karıştırarak kullanabilirsiniz aslında atmak insanın içini acıtır valla
Lavitaebella birerkekbirkizannesii internetten araştırın,buzluğa koymadan “cızırdatma” yöntemini deneyin. Buzluktan çıkan sütte sabunsu bir koku ve tat olduğu için kimi bebekler içmiyormuş o sütü. Buzluk sütlerini de ek gıdada ilk aşamada yiyecekleri seyreltmek için kullanabilirsiniz.
mmisa tahin biberondada oluyo ama Philips avent 2 numara kullanıyorm sizce orta akışkı erkenmide kalıyor tesadüfen gelincemi öyle olru? Sağımı 3 gün bıraksam denesem bi? Kalıyormu diye Bilmiyorum ya inanın kararsız kaldım İki doktora gittim evet
tahin mmisa tam kaç aylık şu an 2 numara bana büyük geldi bizim ki 1 ay 4 günlük ben hala 0+ kullanıyorum bence sizin biberonun ucu büyük geldiği için tıkanıyor
ebru060 Merhaba sütleriniz duruyorsa biz bebeğimize vermek için talibiz tabi vermek isterseniz bebeğimiz hasta ve anne sütü içmesi gerekiyor