Kızlar ıkıncı bebegım 3 aya gırecek ilk bebegımde hıc sütüm yoktu hep mama verdim ama kızımda sütüm var, kızım emmıyor çift sağım yapa yapa arttı sütüm sağarak beslıyorum. Şöyle kı sağa sağa yarısı dolaba yarısı kızıma derken dolapta buzlugu tek başına dolduracak kadar anne sütü oldu, kızıma hep buzluktan verdim ve hep beslenme reddi yasardık post bıle açtım kaç kere. 2 gündür taşınma asamasındaydık sütlerı kaynanama gönderdim ve sagdıgım sütlerı hemen verdim buzluya vs koyamadım hıc kızım beslenme reddı yapmadı buzluk sütünü kaynanamla akşam bı daha denedık kızım kesınlıkle ıcmedı ama normal dolaptakı sütü ılıtıp içti. Buzluktakı sütlerı kızım kabul etmedi buzlugumda yer de yok onları eritip dökmek ıstıyorum kıyamıyorum ama saklanacak gibi degıller sagdıgım sütlerı kızım ıctıgı kadar içiyor ıcmedıgını yıne döküyorum siz olsanız ne yaparsınız. Birine vermek ıstemedım çünkü çevrem hep erkek çocuklu, ılerıde kızımın önüne engel olsun ıstemem