6 aylık olmuş zaten. Sütünüzün yetmemesi normal. Benim de sütüm yetmiyordu geceleyin saat başı uyanıyordu. Sonra doktora gittik, doktor ek gıdaya artık öncelik ver o zaman dedi. Bebeğime sadece uyumadan önce süt veriyorum bir de geceleyin uyanınca. Tok olduğu için artık geceleyin de daha az uyanıyor. İrmikli mamalardan yapabilirsiniz. Elma ve havucu doğrayıp haşlayın. Başka bi yerde de irmiği muhallebi gibi pişirin. Sonra ikisini de birleştirip blenderden geçirip bebeğinize gece uykusuna geçmeden önce verin. Geceleyin daha az uyanacak göreceksiniz. İrmik yerine pirinç ununu da muhallebi yapıp koyabilirsiniz. Bunu başka meyvelerle de yapabilirsiniz. Armut olabilir, ya da hurma olabilir, muz olabilir. Eğer kabızlık sorunu varsa kuru kayısı, gün kurusu, incir olabilir. Sizi gerçekten çok iyi anlıyorum biz de zor geceler geçirdik. Geceleyin 15-20 dakikadar bir uyandığını bile hatırlıyorum. Şu an bebeğim 11 buçuk aylık. Geceleyin 2-3 kere falan kalkıyor artık buna da şükür. Dediğimi mutlaka uygulayın gerçekten farkı göreceksiniz. Denediğinizde de yazın olur mu merak ediyorum acaba sizde de işe yarayacak mı diye.