[silindi] bana da emzirmek öyle yük olmuştu ki sütüm zaten kesilmişti stresten benim oğlumda memeyi sevemedi mama istiyordu hep ben emsin diye uğraşırdım zıplardım yürür sallanırdım yeterki emsin diye ama sütüm azalınca tutmadı vicdan azabı çektim en son komple ben bıraktırdım emmiyordu zaten diye siz ek gıdaya başlamışsınızdır artık uyku maması vs var onlardan yap yedir gece yatmadan yada uyku halinde verebilirsin daha çok küçük illaki geceleri uyanıp meme isteyecektir anne sütü daha sıvı formda