gunay2007 valla uyarmayla artsa benim şelale olurdu herhalde ben de öyle duymuştum. Emmesi gayet güçlü doktor da öyle söylemişti. Ben de süt yapacak ne varsa yedim içtim, eller serbest ikili pompa da aldım kim ne dediyse onu yaptım yok yok yok artık sabrım da yok gücüm de valla 10 yıl yaşlandım şu 1 yılda