1prensesannesi__ ornitorenkperi benimde böyle silik çıkmıştı ve hamile çıkmıştım bence hamilesinjz ama yinede kan verin bende gidip emin olmak için kan vermiştim
Duyulurum ornitorenkperi hayırlısı olsun ama bence bu testlerden bir daha yapmayın. Yanıltıcı sonuç veriyor görüldüğü gibi. Baya ikinci çizgi görünüyordu.